REKLAMACJE I ZWROTY

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Klient  ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie GOLSE SHOES produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:
Otrzymany produkt należy odesłać na adres: GOLSE SHOES, ul. Szkolna 5, 42-122 Ostrowy nad Okszą wraz z wypełnionym formularzem zwrotu załączanym w wersji papierowej wraz z paragonem.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.
Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.

Pobierz formularz zwrotu

REKLAMACJA

(jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu)
W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:
Otrzymany produkt należy odesłać na adres: GOLSE SHOES, ul. Szkolna 5, 42-122 Ostrowy nad Okszą wraz z wypełnionym formularzem załączanym w wersji papierowej wraz z paragonem.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.
Każdy zwracany produkt powinien być czysty – bez śladów użytkowania, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, GOLSE SHOES zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
GOLSE SHOES ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

Pobierz formularz reklamacyjny